Blogtrottr
批踢踢實業坊 TaiwanDrama 板
 
Learning HTML & CSS shouldn't be difficult.

Master Trainer, Mark Lassoff, will teach you everything you need to know to create a creative and professional web site in 4 hours.
From our sponsors
[請益] "我愛你愛你愛我"相關研究
Jan 9th 2014, 01:07, by lovejay0807

作者lovejay0807 (Jaent)

看板TaiwanDrama

標題[請益] "我愛你愛你愛我"相關研究

時間Thu Jan 9 01:07:00 2014

各位,不好意思!! 我是台灣藝術大學研究生 因為我的研究個案是民視偶像劇"我愛你愛你愛我" 題目是"偶像劇在觀光景點上之媒體效應研究- 以"我愛你愛你愛我"為例" 需要看過這部偶像劇的觀眾來幫忙我~ 目前少了2-3位有觀看過的觀眾 參與條件: 看過至少6集以上的"愛你愛我"(包含北海道場景) 是使用"焦點團體訪談",大家一起坐下來針對問題進行分享.聊天 現場會提供餐點.飲品(邊吃邊聊天),另外還會提供車馬費 地點:板橋台藝大校內 時間:1/18(六).25(六)兩個時段 下午 進行時間約40min左右 希望看過的大大可以幫忙一下!! 拜託!!(跪) 非常感謝 (好心人者請站內信喔!) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.36.207.1

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qkqoqps 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()