Blogtrottr
麵麵's blog :: 痞客邦 PIXNET ::
Lively, Optimistic, Vital, Energetic. 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
[麵兒lookbook]我的衣櫥系列❤舊衣新衣mix穿!百搭ORENDA
Jan 7th 2014, 14:57

1.jpg

我最近開始存過年要孝敬阿北阿木的紅包錢了((好了好了!我知道麵媽看到這句正在開始偷笑

所以阮囊羞澀 想說翻開衣櫥仔細看看 這陣子沒有買什麼新衣

只有少少幾件單品可以分享 不過還有好多之前衣服當時來不及分享 偶爾穿了在粉絲團村民們都會好想看分享

我就想說why not???不一定要介紹新的東西 就算不是連線 我也可以分享我喜歡的搭配方法

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qkqoqps 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()