close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Copywriters are the smartest people online

There are two great reasons to become a professional copywriter. Find out today and enroll in this $197 online course.
From our sponsors
請問聚眾鬥毆時我不是在旁觀看我去勸架也有罪嗎
Aug 9th 2013, 15:06

請問聚眾鬥毆時我不是在旁觀看我去勸架也有罪嗎

我朋友跟朋友一起大家一起在吃飯有一群人看不慣我朋友的朋友就打起來了

我朋友看到大家都打起來了,就過去勸架要把他們分開

結果我朋友被打受傷了,我朋友後來去報案警察說人都跑掉了所以不了了之

事隔一年後對方反而去報案說我朋友跟他的朋友把他打受傷

他要告我朋友聚眾鬥毆

結果我朋友就被抓走了

請問這樣我朋友有罪嗎

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qkqoqps 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()